Urząd Miejski w Polanowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojego serwisu internetowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do serwisu internetowego Gmina Polanów - Góry Północy.
Serwis internetowy jest częściowo zgodny z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Dokumenty pdf utworzone poprzez skan dokumentu papierowego, błędy w formatowaniu, brak tekstów alternatywnych.
Dokumenty w formatach doc, docx, błędy w formatowaniu, brak tekstów alternatywnych.
Dokumenty wygenerowane przez inne podmioty, ponieważ zostały błędnie przygotowane, bądź zostały przekazane wyłącznie w formie papierowej.
Zdjęcia, grafiki niezawierające teksów alternatywnych.
Polanowskie Wiadomości Samorządowe, są publikowane w formie PDF-a, który nie spełnia wymogów dostępności.
Filmy i multimedia, które zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy.
Mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
W serwisie internetowym można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
W całym serwisie widoczny jest tzw. aktywny focus. Nawigacja po stronie dostępna jest przy użyciu 4 klawiszy:
Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Jerzy Hirowicz.
E-mail: j.hirowicz@polanow.eu
Telefon: 943481056
Każdy ma prawo:
Żądanie musi zawierać:
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
Organ nadzorujący: Burmistrz Polanowa
Urząd Miejski w Polanowie
ul. Wolności 4
76-010 Polanów
E-mail: um@polanow.eu
Telefon: 943188351
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Obiekt dzieli się na budynek główny A i budynek B.
Do budynku głównego prowadzi pochylnia dla osób na wózkach. Przy drzwiach znajduje się domofon i kamera, którymi przywołujemy pracownika sekretariatu. Jeżeli jest to możliwe, informujemy o sprawie, którą chcemy załatwić. Pracownik sekretariatu prosi pracownika merytoryczny, o pomoc w załatwieniu sprawy.
Na dzień dzisiejszy nie ma możliwości wejścia do budynku osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
W budynkach nie ma windy oraz toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.
W budynkach nie ma pochylni, platform, informacji głosowych, pętli indukcyjnych.
Nie ma wyznaczonego miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych.
Do budynków i pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W budynkach nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
W urzędzie nie można skorzystać z tłumacza języka migowego.
Data publikacji / aktualizacji | Autor / Opublikował | Narzędzia |
---|---|---|
2024-02-23 14:13:51 | Krzysztof Szypulski, Bogumił Badurak Krzysztof Szypulski |