Przejdź do treści Przejdź do wyszukiwarki

Polanów On-line. Gmina Polanów. Urząd Miejski w Polanowie.

Apel Burmistrza Polanowa w związku z narastającym zagrożeniem rozprzestrzeniania się koronawirusa

Na podstawie Zarządzenia Nr 23/20 Burmistrza Polanowa z dnia 17.03.2020 w związku z narastającym zagrożeniem rozprzestrzeniania się koronawirusa, w poczuciu odpowiedzialności za zdrowie Mieszkańców i w trosce o zapewnienie bezpiecznego funkcjonowania Urzędu Miejskiego w Polanowie od dnia 18 marca 2020 r. do odwołania wprowadzone zostają rozwiązania maksymalnie ograniczające obecność interesantów w pomieszczeniach Urzędu Miejskiego w Polanowie. Apelujemy o załatwianie wszelkich spraw na odległość – za pomocą dostępnych środków komunikacji elektronicznej (telefon, Internet).

W związku z powyższym realizowane będą wyłącznie działania niezbędne do zapewnienia pomocy obywatelom w tym przede wszystkim:

  1. Zgłoszenie zgonu i rejestracja zgonu;
  2. Złożenie zapewnienia – w przypadku ślubu konkordatowego zaplanowanego na kwiecień 2020r.; 
  3. Zapewnienia w przypadku ślubu cywilnego – jeśli ślub jest zaplanowany na maj 2020r.; 
  4. Uzyskiwaniu odpisów aktów stanu cywilnego – tylko w sytuacjach kiedy jest to niezbędne w danym czasie;
  5. Uzyskanie bądź wymiana dowodu osobistego;
  6. Sprawy meldunkowe – tylko w sytuacjach niecierpiących zwłoki;
  7. Wydawanie zaświadczeń związanych z zameldowaniem – tylko w sprawach niecierpiących zwłoki;
  8. Zawieszenie lub wznowienie działalności gospodarczej;
  9. Zaprzestanie wykonywania działalności gospodarczej;
  10. Zmiana we wpisie do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej – tylko w sprawach niecierpiących zwłoki.

W powyższych sprawach prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny pod nr 519838086 lub przy wykorzystaniu poczty elektronicznej a.ostrowska@polanow.eu lub m.domanska@polanow.eu celem ustalenia terminu i sposobu realizacji.

W sprawach innych niż wymienione możliwy jest kontakt telefoniczny z pracownikami Urzędu Miejskiego w Polanowie i indywidualne uzgodnienie terminu oraz sposobu realizacji spraw.

Sprawy realizowane przez Kontakt telefoniczny Kontakt e-mail
Sekretariat Urzędu Miejskiego w Polanowie 943188351 um@polanow.eu
Referat Inwestycji, Planowania Przestrzennego, Budownictwa, Gospodarki Komunalnej 502670590 b.badurak@polanow.eu
Referat Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa 519195848 j.plucinska@polanow.eu
Referat Finansowo - Budżetowy 502670752 m.kleinszmid@polanow.eu
Referat Organizacyjny i Samorządu 519838095 k.augustyniak@polanow.eu

 

Metadane dokumentu
Data publikacji / aktualizacjiAutor / OpublikowałNarzędzia
2020-03-17 15:30:35 2020-03-25 14:33:54 Jerzy Hirowicz Krzysztof Szypulski
przejdź do góry strony