Na podstawie Zarządzenia Nr 23/20 Burmistrza Polanowa z dnia 17.03.2020 w związku z narastającym zagrożeniem rozprzestrzeniania się koronawirusa, w poczuciu odpowiedzialności za zdrowie Mieszkańców i w trosce o zapewnienie bezpiecznego funkcjonowania Urzędu Miejskiego w Polanowie od dnia 18 marca 2020 r. do odwołania wprowadzone zostają rozwiązania maksymalnie ograniczające obecność interesantów w pomieszczeniach Urzędu Miejskiego w Polanowie. Apelujemy o załatwianie wszelkich spraw na odległość – za pomocą dostępnych środków komunikacji elektronicznej (telefon, Internet).
W związku z powyższym realizowane będą wyłącznie działania niezbędne do zapewnienia pomocy obywatelom w tym przede wszystkim:
W powyższych sprawach prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny pod nr 519838086 lub przy wykorzystaniu poczty elektronicznej a.ostrowska@polanow.eu lub m.domanska@polanow.eu celem ustalenia terminu i sposobu realizacji.
W sprawach innych niż wymienione możliwy jest kontakt telefoniczny z pracownikami Urzędu Miejskiego w Polanowie i indywidualne uzgodnienie terminu oraz sposobu realizacji spraw.
Sprawy realizowane przez | Kontakt telefoniczny | Kontakt e-mail |
---|---|---|
Sekretariat Urzędu Miejskiego w Polanowie | 943188351 | um@polanow.eu |
Referat Inwestycji, Planowania Przestrzennego, Budownictwa, Gospodarki Komunalnej | 502670590 | b.badurak@polanow.eu |
Referat Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa | 519195848 | j.plucinska@polanow.eu |
Referat Finansowo - Budżetowy | 502670752 | m.kleinszmid@polanow.eu |
Referat Organizacyjny i Samorządu | 519838095 | k.augustyniak@polanow.eu |
Data publikacji / aktualizacji | Autor / Opublikował | Narzędzia |
---|---|---|
2020-03-17 15:30:35 2020-03-25 14:33:54 | Jerzy Hirowicz Krzysztof Szypulski | udostępnij na facebookuudostępnij na twitterzedrukuj |