Przejdź do treści Przejdź do wyszukiwarki

Polanów On-line. Gmina Polanów. Urząd Miejski w Polanowie.

Ogłoszenie o naborze wniosków na usunięcie wyrobów zawierających azbest w 2021 roku

Urząd Miejski w Polanowie informuje mieszkańców Gminy Polanów, że w związku z możliwością pozyskania środków finansowych na demontaż, transport i utylizację wyrobów azbestowych, przyjmowane są wnioski osób zainteresowanych przystąpieniem do programu.

Dofinansowanie obejmować będzie transport i utylizację wyrobów zawierających azbest złożonych na terenie nieruchomości lub demontaż azbestowego pokrycia dachowego oraz jego transport i utylizację. Dofinansowanie nie obejmuje dopłaty do nowego pokrycia dachowego.
Termin składania wniosków: 26 lutego 2021 r. 
Miejsce składania wniosków: 

  • w wersji papierowej: Urząd Miejski w Polanowie, ul. Wolności 4, 76-010 Polanów (skrzynka podawcza)
  • w wersji elektronicznej: r.gryciuk@polanow.eu

We wniosku należy dokładnie oszacować ilość posiadanych wyrobów zawierających azbest przewidzianych do usunięcia w 2021 r. W celu uniknięcia błędów w oszacowaniu tych wyrobów należy przyjąć, że 1 m2 najczęściej używanej w budownictwie płyty falistej azbestowo-cementowej (eternit) waży ok. 18 kg. Płyty płaskie należy oszacować z zastosowaniem przelicznika wagowego: 1 m2 ok. 12 kg.
W związku z faktem, iż Gmina Polanów zamierza ubiegać się o pozyskanie środków z WFOŚiGW w Szczecinie na realizację tego przedsięwzięcia, niezbędne jest wcześniejsze określenie listy wnioskodawców, ilości wyrobów azbestowych oraz szacunkowych kosztów realizacji zadania.

Wszelkich dodatkowych informacji można uzyskać pod nr tel. 94 34 80 783.

Załączniki
NazwaAutorData publikacji
Druk wnioskuRoksana Gryciuk2021-02-14 07:28:44
Metadane dokumentu
Data publikacji / aktualizacjiAutor / OpublikowałNarzędzia
2021-01-28 09:05:53 Roksana Gryciuk Krzysztof Szypulski
przejdź do góry strony