Burmistrz Polanowa zaprasza do udziału w konsultacjach społecznych dotyczących projektu uchwały w sprawie zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji
Na podstawie art. 6 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 7 ust. 3 ustawy o rewitalizacji z dnia 9 października 2015 r. (Dz. U. z 2024 r. poz. 278) Burmistrz Polanowa informuje o sposobach, miejscach i terminach prowadzenia konsultacji społecznych projektu uchwały w sprawie zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji.
Osoby zainteresowane tematyką objętą zakresem konsultacji mogą składać uwagi do projektu uchwały w terminie od 18 czerwca do 23 lipca 2025 r. w następujących formach:
Komitet Rewitalizacji stanowi forum współpracy i dialogu interesariuszy rewitalizacji z organami gminy w sprawach dotyczących przygotowania, prowadzenia i oceny rewitalizacji oraz pełni funkcję opiniodawczo-doradczą Burmistrza.
Projekt konsultowanej uchwały dostępny będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Polanów, na stronie www Urzędu Miejskiego (https://polanow.pl) oraz w siedzibie Urzędu Miejskiego w Polanowie (ul. Wolności 4, 76-010 Polanów) w pokoju nr 18 w godzinach pracy Urzędu.
Niezwłocznie po zakończeniu niniejszych konsultacji sporządzona zostanie informacja podsumowująca ich przebieg, zawierająca dane o miejscu i czasie ich przeprowadzenia, omówienie ich przebiegu oraz zgłoszonych uwag wraz z odniesieniem się do nich.
Nazwa | Autor | Data publikacji |
---|---|---|
Projekt uchwały w sprawie zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji | 2025-06-18 09:09:44 | |
Formularz zgłaszania uwag | 2025-06-18 09:10:00 |
Data publikacji / aktualizacji | Autor / Opublikował | Narzędzia |
---|---|---|
2025-06-18 09:08:35 2025-06-18 10:11:31 | Burmistrz Polanowa Grzegorz Lipski Agnieszka Kaczka | udostępnij na facebookuudostępnij na twitterzedrukuj |