Przejdź do treści Przejdź do wyszukiwarki

Polanów On-line. Gmina Polanów. Urząd Miejski w Polanowie.

Nabór wniosków na usuwanie azbestu 2020

Urząd Miejski w Polanowie informuje mieszkańców, posiadających zdemontowane pokrycie dachowe z płyt azbestowych (eternitu) lub planujących demontaż pokrycia dachowego w bieżącym roku, iż mogą ubiegać się o dofinansowane kosztów związanych z utylizacją azbestu.

Nabór wniosków na usuwanie azbestu 2020

Dofinansowanie obejmuje demontaż odbiór azbestu z posesji i jego utylizację, natomiast nie obejmuję dopłaty do nowego pokrycia dachowego. Mieszkańcy (właściciele nieruchomości) zainteresowani odbiorem azbestu (eternitu) w 2020 roku proszeni są o złożenie stosownych wniosków.

Wzór wniosku oraz dodatkowe informacje  można uzyskać    w siedzibie Urzędu Miejskiego w Polanowie Referat Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska, Rolnictwa  i Leśnictwa ul. Wolności 4, 76-010 Polanów pok. nr 14, tel. (94) 34 80 783 bądź pobrać ze strony internetowej.

Załączniki
NazwaAutorData publikacji
Nabór wniosków na usuwanie azbestu 2020Adriana Michno2020-02-28 13:57:35
WniosekAdriana Michno2020-02-28 13:58:05
WniosekAdriana Michno2020-02-28 13:58:31
Metadane dokumentu
Data publikacji / aktualizacjiAutor / OpublikowałNarzędzia
2020-02-28 13:56:43 2020-04-01 14:19:55 Agnieszka Kaczka
przejdź do góry strony