Przejdź do treści Przejdź do wyszukiwarki

Polanów On-line. Gmina Polanów. Urząd Miejski w Polanowie.

Informacja dla wnioskodawców konkursu Granty PPGR

Referat Pozyskiwania Funduszy i Rozwoju Urzędu Miejskiego w Polanowie informuje, iż aktualnie trwają prace weryfikacyjne złożonych wniosków w konkursie grantowym pn. Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym „Granty PPGR".

Kontrola polega na potwierdzeniu zgodności złożonych oświadczeń.

Do 16 grudnia 2021 roku Gmina Polanów zobowiązana jest do przekazania do Organizatora Konkursu tj. Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, informacji o zweryfikowanych wnioskach i podanie ostatecznej liczby uprawnionych do otrzymania dofinansowania na zakup sprzętu komputerowego dla dzieci z rodzin pegeerowskich.

Na chwilę obecną Urząd Miejski w Polanowie nie posiada szczegółowych informacji o kolejnych etapach postępowania w ramach niniejszego konkursu. Po otrzymaniu nastepnych zaleceń od Organizatora konkursu, zainteresowani mieszkańcy gminy Polanów zostaną poinformowani.

Metadane dokumentu
Data publikacji / aktualizacjiAutor / OpublikowałNarzędzia
2021-12-06 13:19:27 2021-12-06 13:20:37 Agnieszka Kaczka Agnieszka Kaczka