Uwaga - zmiana w Regulaminie Granty PPGR

Data publikacji/aktualizacji: 2021-10-15 08:38:03


Uwaga - zmiana w Regulaminie Granty PPGR - Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym.
Uprawnione do składania wniosku jest dziecko/ uczeń pełnoletni, który zamieszkuje miejscowość lub gminę, w której funkcjonowało niegdyś zlikwidowane Państwowe Przedsiębiorstwo Gospodarki Rolnej.

Uwaga - zmiana w Regulaminie Granty PPGR

Granty PPGR - Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym
W  związku z rozpoczęciem nowego programu Granty PPGR – wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym, Burmistrz Polanowa zaprasza uprawnione rodziny – rodziców uczniów i uczniów pełnoletnich zamieszkałych na terenie Gminy Polanów do złożenia deklaracji uczestnictwa w programie.
Celem konkursu jest  wsparcie rodzin popegeerowskich z dziećmi w zakresie dostępu do sprzętu komputerowego .
Wnioski o udział w projekcie wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych można składać w sekretariatach szkół na terenie gminy Polanów oraz  Urzędu Miejskiego w terminie do 25 października 2021 r. (w godzinach pracy urzędu).
Wymagane dokumenty:

Zgodnie z regulaminem konkursu Granty PGR aby otrzymać komputer/ laptop dziecko musi spełniać następujące warunki:

Informacje ma temat projektu można  także uzyskań w Urzędzie Miejskim w Polanowie pod numerem telefonu: 94 3480760.

Uwaga! Złożenie wniosku nie gwarantuje otrzymania wsparcia w ramach projektu!

Zmiany w regulaminie konkursu wprowadzone przez Centrum Projektów Polska Cyfrowa mogą skutkować koniecznością przedłożenia dodatkowych dokumentów czy informacji.

© 2000 - 2024 Urząd Miejski w Polanowie. Wszelkie prawa zastrzeżone.