Szanowni Państwo,
W związku z zaistniałą sytuacją epidemiologiczną w trosce o zdrowie Państwa i Państwa rodzin oraz pracowników Urzędu od poniedziałku 19 października 2020 roku Urząd Miejski w Polanowie będzie dostępny w ograniczonym zakresie.
Załatwianie wszelkich spraw niecierpiących zwłoki, a wymagających osobistego stawiennictwa odbywać się będzie na parterze Urzędu Miejskiego w Polanowie w punkcie obsługi interesantów w godzinach 8:00-11:00 przy otwartych drzwiach. Aby załatwić sprawę urzędową, w pozostałych godzinach pracy urzędu należy zadzwonić domofonem lub umówić się telefonicznie z pracownikiem merytorycznym.
W Urzędzie Miejskim w Polanowie obowiązują następujące ograniczenia w zakresie obsługi interesantów:
Informujemy również, że wszystkie wnioski, dokumenty oraz pisma stanowiące uzupełnienie złożonych wniosków można składać za pośrednictwem:
O wszelkich zmianach, dotyczących pracy Urzędu Miejskiego w Polanowie będziemy informować na bieżąco.
Referat | Telefon | Adres e-mail |
---|---|---|
Sekretariat Urzędu | 94 3188351 | um@polanow.eu |
Referat Inwestycji, Planowania Przestrzennego, Budownictwa, Gospodarki Komunalnej | 502 670 590 | b.badurak@polanow.eu |
Referat Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa | 519 195 848 | j.plucinska@polanow.eu |
Referat Finansowo-Budżetowy | 502 670 752 | m.kleinszmid@polanow.eu |
Referat Organizacyjny i Samorządu | 519 838 095 | k.augustyniak@polanow.eu |