Burmistrz Polanowa ogłasza nabór uzupełniający w ramach projektu grantowego "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR".
W wyniku powstania oszczędności poprzetargowych, ogłasza się dodatkowy nabór Beneficjentów w Konkursie Grantowym Cyfrowa Gmina – „Granty PPGR – Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”, realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowana lata 2014-2020.
ZAKRES POMOCY
Nowy, ubezpieczony sprzęt komputerowy (laptop) wraz z wgranym systemem operacyjnym o wartości do 2500 zł. Otrzymany w ramach konkursu i przekazany na własność sprzęt komputerowy zostanie przeznaczony do wyłącznego użytku ucznia na potrzeby nauki szkolnej (w tym nauki zdalnej).
Zgłoszenia:
UPRAWNIENI
1. Uczniowie szkół podstawowych (od szkoły zero – 6 lat) i średnich (nie dotyczy tegorocznych absolwentów szkół średnich), spełniający łącznie wszystkie warunki:
2. Uczniowie szkół dla dorosłych i studenci nie są uprawnieni do otrzymania wsparcia.
DOKUMENTY. Aby przystąpić do konkursu należy złożyć następujące dokumenty:
W przypadku ucznia niepełnoletniego:
1. Oświadczenie Dla Rodzica/Opiekuna Prawnego (pobierz plik) do którego należy dołączyć:
a) kserokopia legitymacji szkolnej (jeżeli uczeń posiada), deklaracji zgłoszeniowej ZUS do ubezpieczenia, zaświadczenia ze szkoły lub inne dokumenty z których będzie wynikać adres zamieszkania ucznia lub Oświadczenie o adresie zamieszkania.
b) kserokopia zaświadczenia o zatrudnieniu, umowy o pracę, świadectwa pracy, legitymacji służbowych, listy płac, dokumentów z ZUS/KRUS/składnic akt/KOWR, etc. potwierdzające fakt zatrudnienia krewnego w linii prostej (rodzica, dziadka/babci, pradziadka/prababci) w Państwowym Przedsiębiorstwie Gospodarki Rolnej PPGR.
2. Klauzula Informacyjna Dotycząca Przetwarzania Danych Osobowych (pobierz plik)
3. Oświadczenie o adresie zamieszkania (pobierz plik)
4. Dane do weryfikacji złożonego oświadczenia załącznik nr 1 do Oświadczenia rodzica (pobierz plik)
W przypadku ucznia pełnoletniego:
1. Oświadczenie Ucznia szkoły średniej, który osiągnął pełnoletność (pobierz plik) - do którego należy dołączyć:
a) kserokopia legitymacji szkolnej (jeżeli uczeń posiada), deklaracji zgłoszeniowej ZUS do ubezpieczenia, zaświadczenia ze szkoły lub inne dokumenty z których będzie wynikać adres zamieszkania ucznia lub Oświadczenie o adresie zamieszkania.
b) kserokopia zaświadczenia o zatrudnieniu, umowy o pracę, świadectwa pracy, legitymacji służbowych, listy płac, dokumentów z ZUS/KRUS/składnic akt/KOWR, etc. potwierdzające fakt zatrudnienia krewnego w linii prostej (rodzica, dziadka/babci, pradziadka/prababci) w Państwowym Przedsiębiorstwie Gospodarki Rolnej PPGR.
2. Klauzula Informacyjna Dotycząca Przetwarzania Danych Osobowych, (pobierz plik)
3. Oświadczenie o adresie zamieszkania (pobierz plik)
4. Dane do weryfikacji złożonego oświadczenia załącznik nr 1 do Oświadczenia ucznia pełnoletniego (pobierz plik)
Weryfikacja zgłoszeń odbywać się będzie tylko na podstawie zaświadczeń lub innych dokumentów wystawionych przez instytucje organów publicznych. Informacje takie jak zeznania osób fizycznych, nie stanowią podstawy do uznania prawidłowego poświadczenia zatrudnienia w PGR.
MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW
Sekretariat Urzędu Miejskiego w Polanowie, ul. Wolności 4, 76-010 Polanów, w godzinach pracy Urzędu. Zgłoszenia będą przyjmowane od 9 do 16 września 2022 r.
UWAGA! Spełnienie warunków programu i terminowe złożenie prawidłowo wypełnionych dokumentów nie jest równoznaczne z otrzymaniem wsparcia.