w dniu 25 kwietnia 2019 r. (czwartek) godz. 10:00. Miejsce: sala nr 11 Urzędu Miejskiego w Polanowie.
I. Sprawy organizacyjne:
1. Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum
2. Przedstawienie porządku obrad, wnioski o uzupełnienie lub zmianę porządku obrad
3. Głosowanie porządku obrad w przypadku sytuacji opisanej w ust.2 (bezwzględna większość głosów)
4. Informacja o protokole z VII sesji Rady Miejskiej
II. Sprawozdanie Burmistrza z pracy między Sesjami Rady Miejskiej
III. Stan dróg publicznych na terenie Gminy Polanów (gminne, powiatowe, wojewódzkie)
1) Opinia Komisji Rolnictwa, Leśnictwa, Ochrony Środowiska i Rozwoju Wsi
2) Opinia Komisji Budżetowej i Infrastruktury
IV. Ocena pracy i funkcjonowanie Zakładu Usług Komunalnych w Polanowie
1) Sprawozdanie Dyrektora ZUK
2) Opinia Komisji Budżetowej i Infrastruktury
V. Wystąpienia obywatelskie – godz. 12.00
VI. Informacja Przewodniczącego o ilości i treści interpelacji i zapytań pisemnych, które wpłynęły od ostatniej sesji.
VIII. Wnioski i zapytania sołtysów
IX. Podjęcie uchwał:
1) Uchwała Nr VIII/70/19 w sprawie zmian w budżecie gminy Polanów na 2019 rok
2) Uchwała Nr VIII/71/19 w sprawie wyrażenia zgody na nabycie przez Gminę Polanów nieruchomości gruntowej zabudowanej budynkiem gospodarczym od osoby prywatnej
3) Uchwała Nr VIII/72/19 w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Polanowie za 2018 rok.
X. Odpowiedzi na zapytania sołtysów.
XI. Zakończenie obrad VIII sesji Rady Miejskiej.
Przewodniczący Rady Miejskiej w Polanowie
/-/ Józef Wilk