Informacja dla wnioskodawców konkursu Granty PPGR

Data publikacji/aktualizacji: 2021-12-06 13:20:37

Referat Pozyskiwania Funduszy i Rozwoju Urzędu Miejskiego w Polanowie informuje, iż aktualnie trwają prace weryfikacyjne złożonych wniosków w konkursie grantowym pn. Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym „Granty PPGR".

Informacja dla wnioskodawców konkursu Granty PPGR

Kontrola polega na potwierdzeniu zgodności złożonych oświadczeń.

Do 16 grudnia 2021 roku Gmina Polanów zobowiązana jest do przekazania do Organizatora Konkursu tj. Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, informacji o zweryfikowanych wnioskach i podanie ostatecznej liczby uprawnionych do otrzymania dofinansowania na zakup sprzętu komputerowego dla dzieci z rodzin pegeerowskich.

Na chwilę obecną Urząd Miejski w Polanowie nie posiada szczegółowych informacji o kolejnych etapach postępowania w ramach niniejszego konkursu. Po otrzymaniu nastepnych zaleceń od Organizatora konkursu, zainteresowani mieszkańcy gminy Polanów zostaną poinformowani.

© 2000 - 2024 Urząd Miejski w Polanowie. Wszelkie prawa zastrzeżone.