I. Sprawy organizacyjne:
- Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.
- Przedstawienie porządku obrad, wnioski o uzupełnienie lub zmianę porządku obrad.
- Głosowanie porządku obrad w przypadku sytuacji opisanej w ust. 2 (bezwzględną większością głosów).
- Informacja o protokołach z LXIV zwykłej oraz LXV nadzwyczajnej sesji Rady Miejskiej.
II. Sprawozdanie Burmistrza z pracy między Sesjami Rady Miejskiej
III. Ocena Pracy Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Polanowie:
- Sprawozdanie Dyrektora MGOPS z działalności za rok 2022.
- Sprawozdanie Burmistrza z realizacji ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.
- Opinia Komisji Oświaty i Spraw Społecznych.
IV. Ocena Pracy Środowiskowego Domu Samopomocy "OAZA" w Krągu:
- Sprawozdanie Kierownika ŚDS z działalności za rok 2022.
- Opinia Komisji Oświaty i Spraw Społecznych.
V. Informacja Przewodniczącego o ilości i treści interpelacji i zapytań pisemnych, które wpłynęły od ostatniej sesji.
VI. Wnioski i zapytania sołtysów.
VII. Podjęcie uchwał:
- Nr LXVI/381/23 w sprawie zwolnienia zakładu budżetowego - Zakładu Usług Komunalnych w Polanowie z obowiązku z wpłaty nadwyżki środków obrotowych do budżetu Gminy Polanów.
- Nr LXVI/382/23 zmieniająca uchwałę w sprawie przystąpienia do Stowarzyszenia Środkowopomorska Grupa Działania.
- Nr LXVI/383/23 w sprawie włączenia Przedszkola Gminnego w Polanowie w skład Zespołu Szkół Publicznych w Polanowie.
VIII. Odpowiedzi na wnioski i zapytania sołtysów.
IX. Zakończenie obrad LXVI sesji Rady Miejskiej.
© 2000 - 2024 Urząd Miejski w Polanowie. Wszelkie prawa zastrzeżone.