Zmiany w systemie odbioru odpadów komunalnych na terenie Gminy Polanów dla właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne (np. sklepy, hotele, instytucje, zakłady pracy: produkcyjne, usługowe itp.)
Szanowni Państwo,
Informujemy, iż w związku ze zmianą ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2020 r. poz. 1439), która weszła w życie dnia 6 września 2019 roku, następują ważne zmiany w systemie gospodarowania odpadami na terenie Gminy Polanów.
Z dniem 1 stycznia 2021 roku każdy właściciel nieruchomości niezamieszkałej (rozumie się przez to także współwłaściciela, użytkownika wieczystego, jednostkę organizacyjną lub osobę posiadającą nieruchomości w zarządzie lub użytkowaniu oraz inne podmioty władające nieruchomością (sklepy, firmy, hotele itp.)), zobowiązany jest zawrzeć umowę na odbiór odpadów komunalnych z firmą świadczącą tego typu usługi, która posiada aktualny wpis do Rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na terenie Gminy Polanów.
W celu ułatwienia Państwu kontaktu z przedsiębiorstwami wpisanymi do powyższego rejestru poniżej zamieszczamy dane kontaktowe do przedmiotowych firm:
Zwracamy Państwa uwagę, iż zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami właściciele nieruchomości niezamieszkałych zobowiązani są do udokumentowania posiadania umowy na korzystanie z usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych poprzez okazanie takich umów i dowodów uiszczania opłat za te usługi.