Informujemy, iż Urząd Miejski w Polanowie zakończył wdrażanie e-Portal Podatkowego. Jest to jeden z elementów zrealizowanego projektu grantowego Cyfrowa Gmina, na który Gmina Polanów pozyskała 100% dofinansowania z funduszu unijnego Polska Cyfrowa w wysokości ponad 250 tys. zł.
To krok w przyszłość i odpowiedź na współczesne potrzeby naszego społeczeństwa, gdzie coraz więcej z nas korzysta z e-usług.
E-Portal, dostępny jest pod adresem polanow.gmina24.pl. Po zalogowaniu użytkownik ma możliwość sprawdzenia wszystkich dotyczących jego osoby spraw podatkowych i związanych z opłatami lokalnymi np. opłatami za odpady komunalne, a także terminy płatności czy ewentualne zaległości.
Logowanie jest proste i bezpieczne, można skorzystać z różnych form uwierzytelniania, takich jak profil zaufany, bankowość elektroniczna, aplikacji mObywatel czy eDowód. A dla tych, którzy potrzebują wsparcia, pracownicy referatu Podatków i Opłat lokalnych pozostają do dyspozycji.
Korzystanie z e-Portalu to same korzyści: wszystkie informacje o podatkach i opłatach lokalnych w jednym miejscu, dostępne przez 24 godziny na dobę. To także krok w stronę ekologii. Mniejsze zużycie papieru, mniej formalności - więcej wygody dla mieszkańców.
Serdecznie zachęcamy wszystkich mieszkańców do korzystania z naszej nowej e-usługi.