Porządek obrad XI sesji Rady Miejskiej w Polanowie

Data publikacji/aktualizacji: 2019-06-24 14:21:42

w dniu 26 czerwca 2019 r. (środa) godz. 10:00. Miejsce: sala nr 11 Urzędu Miejskiego w Polanowie.

I.    Sprawy organizacyjne:
1.    Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum
2.    Przedstawienie porządku obrad, wnioski o uzupełnienie lub zmianę porządku obrad
3.    Informacja o protokole z X  sesji Rady Miejskiej
II.    Sprawozdanie Burmistrza z pracy między sesjami Rady Miejskiej
III.    Bezpieczeństwo publiczne na terenie Miasta i Gminy Polanów
1.    Wystąpienie Burmistrza Polanowa
2.    Sprawozdanie Policji,  Ochotniczych Straży Pożarnych, Straży Miejskiej
3.    Opinia Komisji Oświaty i Spraw Społecznych
IV.    Roczne sprawozdanie  z realizacji  zadań  z zakresu  wspierania rodziny za rok 2018
1.    Informacja Burmistrza
2.    Opinia Komisji Oświaty i Spraw Społecznych
V.      Raport  o stanie gminy Polanów za 2018 rok
1.    Wystąpienie Burmistrza
2.    Rozpatrzenie i debata nad raportem o stanie gminy Polanów za 2018 rok
3.    Głosowanie uchwały Nr XI/ 86/19 nad udzieleniem Burmistrzowi Polanowa wotum zaufania
VI.    Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2018 rok
1.    Opinia i stanowisko Komisji Rewizyjnej
2.    Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej
3.    Podjęcie uchwały Nr XI/87/19 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Gminy Polanów wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu
4.    Podjęcie uchwały Nr XI/88/19 w sprawie absolutorium dla Burmistrza z tytułu wykonania budżetu za rok 2018
VII. Godz. 12.00 – Wystąpienia obywatelskie
VIII. Informacja Przewodniczącego  o ilości i treści interpelacji i zapytań pisemnych, które wpłynęły od ostatniej sesji.
IX. Wnioski i zapytania sołtysów.
X. Podjęcie uchwał:
1) Nr   XI/89/19 w sprawie zmian w budżecie gminy Polanów na 2018 rok
2)  Nr  XI/90/19  w sprawie  zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Polanów na lata 2019 –  2030.
3)  Nr XI/91/19  zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia wysokości opłat za pobyt dziecka w żłobku prowadzonym przez Gminę Polanów
4) Nr   XI/92/19  zmieniająca uchwałę w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Wspierania Rodziny na lata 2019 – 2021
5) Nr   XI/93/19 w sprawie zniesienia formy ochrony przyrody - pomnika przyrody
6) Nr   XI/94/19  w sprawie wyrażenia zgody na utworzenie miejsca okazjonalnie wykorzystywanego do kąpieli
7) Nr XI/95/19 w sprawie wystąpienia z wnioskiem do Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji za pośrednictwem Wojewody Zachodniopomorskiego w przedmiocie zmiany urzędowej nazwy obiektu fizjograficznego „Święta Górka” na „Święta Góra Polanowska”
8) Nr XI/96/19 w sprawie wystąpienia z wnioskiem do Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji za pośrednictwem Wojewody Zachodniopomorskiego w przedmiocie  zniesienia urzędowych nazw obiektów fizjograficznych
9) Nr  XI/97/19 w sprawie oceny sytuacji ekonomiczno-finansowej Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Polanowie
10) Nr   XI/98/19 w sprawie powołania zespołu do zaopiniowania zgłoszonych kandydatów na ławników sądowych  
XI.  Odpowiedzi na zapytania sołtysów.
XII.    Zakończenie obrad XI  sesji Rady Miejskiej

Przewodniczący Rady Miejskiej w Polanowie         
/-/ Józef Wilk

© 2000 - 2024 Urząd Miejski w Polanowie. Wszelkie prawa zastrzeżone.