Porządek obrad LXXII Sesji Rady Miejskiej w Polanowie

Data publikacji/aktualizacji: 2023-10-30 08:11:26

w dniu 30 października 2023 r. (poniedziałek) godz. 10:00, miejsce: sala nr 11 UM Polanów.

I. Sprawy organizacyjne:

1. Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.

2. Przedstawienie porządku obrad, wnioski o uzupełnienie lub zmianę porządku obrad.

3. Głosowanie porządku obrad w przypadku sytuacji opisanej w ust. 2 (bezwzględną większością głosów).

4. Informacja o protokole z LXIX zwykłej oraz LXX, LXXI nadzwyczajnych sesji.

II. Sprawozdanie Burmistrza z pracy między Sesjami Rady Miejskiej.

III. Ocena i funkcjonowanie Oświaty w Gminie.

1) Stan realizacji zadań oświatowych przez Gminę Polanów - Informacja Dyrektora ZEAO.

2) Ocena funkcjonowania placówek oświatowych - Wystąpienie Dyrektorów Szkół.

3) Opinia Komisji Oświaty i Spraw Społecznych.

IV. Ocena realizacji Strategii Integracji i Rozwiązywania Problemów Społecznych Miasta i Gminy Polanów na lata 2016-2025:

1) Informacja Dyrektora Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Polanowie.

2) Opinia Komisji Oświaty i Spraw Społecznych.

V. Przyjęcie uchwał podatkowych na 2024 rok.

1) Wystąpienie Burmistrza.

2) Opinia Komisji Budżetowej i Infrastruktury.

3) Opinia Komisji Rolnictwa, Leśnictwa, Ochrony Środowiska i Rozwoju Wsi.

4) Podjęcie uchwały:

VI. Informacja o oświadczeniach majątkowych za 2022 rok.

VII. Informacja Przewodniczącego o ilości i treści interpelacji i zapytań pisemnych, które wpłynęły od ostatniej sesji.

VIII. Wnioski i zapytania sołtysów.

IX. Podjęcie uchwał:

X. Odpowiedzi na wnioski i zapytania sołtysów.

XI. Zakończenie obrad LXXII sesji Rady Miejskiej.

© 2000 - 2025 Urząd Miejski w Polanowie. Wszelkie prawa zastrzeżone.